ЗАПИТУЄТЕ — ВІДПОВІДАЄМО Як на вебпорталі Пенсійного фонду України записатися на прийом до сервісного центру Фонду?
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює сервіс «Запис на прийом».
Скориставшись таким сервісом ви можете обрати зручний для себе день і час для відвідування сервісного центру головного управління Фонду.
Онлайн-запис можна зробити в будь-якому місці, де є доступ до інтернету.
Для запису на прийом:
-
Авторизуйтеся на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua будь-яким зручним способом (КЕП, Дія.Підпис чи ID.GOV.UA).
-
Оберіть в розділі «Комунікації з ПФУ» вкладку «Запис на прийом».
-
Натисніть кнопку «Записатися на прийом».
-
Оберіть параметри запису на прийом, а саме: територіальний орган Пенсійного фонду України, обраний сервісний центр Фонду, тему прийому – з випадного меню. Рік та місяць звернення заповнюються автоматично.
-
Після заповнення форми натисніть кнопку «Завантажити розклад».
-
Із запропонованих варіантів оберіть бажаний день та час відвідування сервісного центру Фонду.
-
Перевірте сформований запис і натисніть «Записатися на прийом».
-
Дані про ваш запис на прийом фіксуються в електронній базі сервісного центру та автоматично з’являються на екрані керування електронною чергою в залі очікування обраного сервісного центру в день відвідування.
Інформацію про ваші записи можна переглянути у вікні «Мої записи на прийом». -
За бажанням, натиснувши на запис та обравши опцію «Друк талона на прийом», ви можете роздрукувати талон, щоб не забути дату та час вашого візиту. Відсутність роздрукованого талона не є перешкодою для прийому в обраний день та час!
У разі потреби ви можете заздалегідь скасувати запис на прийом.
Я – учасник бойових дій, проживаю в гуртожитку. На які житлово-комунальні послуги можуть призначити пільги?
Правила надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, зокрема учасникам бойових дій, регламентуються Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373.
Перелік житлово-комунальних послуг і платежів, на оплату яких надаються пільги, визначено пунктом 1 Порядку. Основні послуги та платежі, на які надаються пільги:
-
житлова послуга – послуга з управління багатоквартирним будинком;
-
комунальні послуги – послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами;
-
плата за абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг.
Для призначення пільг особа має бути на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, та звернутися до органу Пенсійного фонду України з відповідною заявою про надання пільг за встановленою формою. У заяві заповнюються в тому числі дані щодо тих житлово-комунальних послуг, якими пільговик користується, назва та особовий рахунок організації, що надає послуги.
Під час опрацювання документів територіальні управління Пенсійного фонду України направляють до управителів будинків, надавачів послуг запит для підтвердження розміру внесків / платежів на оплату витрат на управління будинком, цін і тарифів на послуги. Після отримання відповідей відомості перевіряються та приймається рішення про призначення пільг.
Якщо організація, що здійснює управління гуртожитком, надасть на запит територіального управління Пенсійного фонду України інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, якими ви користуєтесь як мешканець гуртожитку, а також про ціни і тарифи на ці послуги, то саме на них можуть бути призначені пільги.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області